Yaşasın! Ne kadar da ideolojik yaklaşıyoruz birbirimize

Posted: Nisan 16, 2011 in Ah Muhsin Ünlü ♥
Etiketler:, , , , , ,

          İnanmışım kaybetmek esrarıdır esrarın
          Çıldırmış bir vaşak gibi kaybediyorum
          Birleşmiyor ellerimiz haykırıyor trapez
          Tanklar tank olup geçiyor üstümüzden
          Helvetius haklı devlet şaşkın piyanist kara
          Memleket sana rağmen ket vururken yarama
          Şu çıplak çocuk şu tüyük bürk şairi ben
          -Ve emir ‘kun’ diyor,doğruluyorum-,
          ‘Bu ülke’den daha bıçkın tamlama bilmiyorum
          .
          AYAKABILARINI KAPIMIN ÖNÜNDE GÖRMEK İSTİYORUM!
          Çünkü bu,
          Seni seviyorumun içine nal salmak demektir.
          Ve hareketinin bana durduğunu akla uydurur.
          Oysa seni sevmem toplumu meşru kılar
          Ve gitmen beni dile indirger sevgilim.
                    Ah Muhsin Ünlü…

    ‘Ve bunları elbette çabucak geçelim sevgilim’.

              Cahit Zarifoğlu…
Yorumlar kapalı.